"Kurumsal İletişim" kavramının “Kurumsal İlişkiye” dönüştüğü, markaların çalışanları için “Mutluluk Departmanı” açtığı, ürün ve hizmetlerin tüketici ile ilişkilerinde, duyguların önem kazandığı günümüzde, “iletişim” kavramı “İlişki” ile bir adım öteye taşınıyor. Kendimizle, çevremizle, dünyamızla kurduğumuz iletişim, “pozitif ilişki” anlayışı ile bizleri besliyor ve büyütüyor.

Bizim için ne dediler?

Lotus Obezite Cerrahisi Merkezi
Sağlık sektöründe halkla iletişim zor bir kulvar. Hekim olarak bizler tarafsızca, bilimsel veriler ışığındaki bilgi halka anlatmakla yükümlüyüz. Bu sorumluluğumuzu yerine getirirken: Halkın anlayacağı şekilde, mesleki rekabete yol açmadan ve ahlak kuralları çerçevesinde hareket etmek konusunda çözüm ortağım olan Süer iletişim: Özlem ve Eylen Süer'e teşekkür etmek istiyorum. Op. Dr. Kaplan Baha Temizgönül - Obezite ve Metabolik Cerrahi Uzmanı

ClinicArts
Sağlık sektöründe halkla ilişkiler ve tanıtım faaliyetleri yasal düzenlemeler ve etik kurallar nedeniyle çok dar bir alanda gerçekleşebiliyor. Bu kuralları çiğnemeden etkili bir tanıtım yapmak, ancak bu konuda tecrübesi olan, yasal düzenlemelere hakim ve PR ile ilgili tüm mecraları çok iyi tanıyan bir ekip ile mümkün olabiliyor. PR ile ilgili tüm ajanslar “ben yaparım” diyor, ancak ben Özlem Süer ve ekibi dışında bu işi başarabilen kimseyi tanımadım. Laf değil sonuç ile karşıma gelen, kaliteyi düşürmeden doğru kanallarla her kitleye ulaşmamı sağlayan ve en önemlisi etik sınırlara saygılı çözüm ortağıma teşekkür ederim. Op. Dr. Metin Kerem - Estetik Plastik ve Rekonstruktif Cerrahi Uzmanı

Klinik Psikolog Merve Saraçoğlu:
Özellikle bir sağlık çalışanı olarak bu alandaki yenilikleri sürekli takip etmek, uygulamaya geçmek ve bu uygulamaları insanlara aktarmak her zaman kolay olmuyor. Günümüzde sosyal medyanın öğrenme, bilgi alma, fikir sahibi olma konusundaki etkisi yadsınamaz. Ancak net bilgiye ulaşmaya çalışırken çok fazla bilgi kirliliğine de maruz kalınabiliyor. Bu kirliliği ortadan kaldırmak ve insanlara en net bilgileri verebilmek için Suer Pr benim şansım oldu. Kendileriyle çalışmaya başladığım süre boyunca, aktarmak istediklerim profesyonel bir şekilde kamuoyu ile buluştu ve çok olumlu geri dönüşler oldu. Gerek fikir alışverişlerimiz gerek profesyonellik ve yardımseverlikleriyle çok kısa sürede birçok iş başardık. Kendilerini tanımaktan ve kendileriyle çalışmaktan son derece memnuniyet duyuyorum. Merve Saraçoğlu - Uzman Klinik Psikolog

Prof. Dr. Günsel Şurdum Avcı: 2012 yılında tanıdığım Sayın Özlem Süer ve ekibi ile birlikte çalışmaktan son derecede mutlu oldum. Doğal, içten, güler yüzlü, enerjik ve çalışkan kişilikleri ile güven veriyorlar. Ciddi bir sorumluluk hissi ile sorunlarla adeta bütünleşiyor; eğitimleri, donanımları ve başarılı PR deneyimleri ile çözüm odaklı öneriler hazırlıyorlar. Farkında olmadan sürekli aktif olmak için motive ediyor, sık sık, sürpriz olanaklar ve başarılı sonuçlarla mutlu ediyorlar. Bu üstün özellikleri ile gelecekte de büyük başarılara ulaşacaklarına inanıyor, Allah’tan sağlık ve mutluluk içinde çalışmalarına devam etmelerini diliyorum. Prof. Dr. Günsel Şurdum Avcı - Kardiyolog

Portakal Çiçeği Karnavalı
Portakal çiçeği kokusunun herkes tarafından deneyimlenmesi, ekonomiye ve turizme katkı sağlaması amacıyla, 2013 yılından itibaren yapılan Adana Portakal Çiçeği Karnaval'ının 2018 yılında ki etkinliği için Adana Büyükşehir Belediyesinin PR Ajansı SÜER PR İletişim oldu. Karnaval Kapsamında, hazırladığımız mesajı, hedef kitlemize uygun TV programlarına, çiçekli portakal ağacı eşliğinde götürdük. Koku deneyimlemesi yapan programcılar aracılığı ile mesajımız etkili bir şekilde kamuoyuna anlatıldı. Karnaval zamanı Toyota CEO'su Ali Haydar Bozkurt bize şöyle söyledi; "Karnavalın çıkış noktası portakal çiçeğinin kokusuydu, bu yüzden koku deneyimlemesi ile çok stratejik bir iletişim çalışması yaptınız. Büyükşehir Belediye Başkanımızı aradım ve çok etkili, doğru bir iletişim çalışması yaptınız dedim ve tebrik ettim." Ali Haydar Bozkurt - Toyota CEO